پکیج افزونه وردپرس - صدها افزونه پرمیوم و راستچین (اورجینال) را با یک صدم قیمت سایر مارکت‌ها دانلود کنید... دیجیتس - دکان - یوست - رنک مث و...
14 سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

معرفی 14 سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به صورت رایگان (این لیست چند میلیون قیمت دارد!)

تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه انجام می‌شود؟

تولید محتوا با هوش مصنوعی به عنوان فناوری جدیدی برای ایجاد و ساخت محتواهای خلاقانه استفاده می‌شود. این فناوری به طور خاص بر روی دو بخش تولید و ارزیابی محتوا تمرکز دارد.

برای تولید محتوا با هوش مصنوعی، این فرایند از چند مرحله تشکیل شده است:

۱. جمع‌آوری داده‌ها: در ابتدا، هوش مصنوعی نیاز به دسترسی به مجموعه‌ای از داده‌ها، متنوع و موثق دارد. این داده‌ها معمولاً شامل متون، مقالات، رمان‌ها، پست‌های وبلاگ و مطالب از منابع مختلف می‌شوند.

۲. پیش‌پردازش داده‌ها: برای استفاده از داده‌ها، باید آن‌ها را پالایش و پیش‌پردازش کرد. این مرحله شامل تنظیم، استخراج و نرمال‌سازی متون برای حذف تکرار کلمات، تجزیه‌وتحلیل ساختار متنی و کاهش ابعاد داده‌ها است.

۳. انتخاب مدل: در این مرحله، باید یک مدل هوش مصنوعی برای تولید محتوا انتخاب کنید. برخی از روش‌های شناخته شده شامل شبکه‌های عصبی بازگشتی (RNN)، مدل‌های زبانی انتقالی (TLM)، شبکه‌های تقسیم هوشمند(GAN) و مدل‌های تولید تصویر است.

۴. آموزش مدل: در این مرحله، مدل هوش مصنوعی با استفاده از داده‌های آموزشی آموزش داده می‌شود. به عنوان مثال، برای مدل‌های زبانی مشخص می‌شود که رشته‌ی ورودی چگونه به رشته بعدی متناظر با آن تبدیل شود. در این مرحله، مدل به طور تدریجی بهبود می‌یابد و تولید محتوا به شکل هوشمندانه‌تری صورت می‌گیرد.

۵. ارزیابی محتوا: در این مرحله، محتوای تولید شده توسط مدل هوش مصنوعی با استفاده از معیارهای ارزیابی مثل خواندنی بودن، فهمیدنی بودن و ارزش اطلاعاتی بررسی می‌شود. این بررسی معمولاً توسط افراد یا روش‌های هوش مصنوعی دیگر صورت می‌گیرد.

با تکمیل این مراحل، می‌توانید یک سیستم هوشمند برای تولید محتوا با هوش مصنوعی داشته باشید. این فرایند بهبود یافته و بهتر شده و هرچه بیشتر داده‌ها و آموزش داده شوند، محتوای تولید شده نیز بهتر خواهد شد.

 

این لیست چند میلیون تومان قیمت دارد! ولی برای شما رایگان است…

شاید باورکردن آن سخت است؛ یک عده در سال 1402 آمدند و آموزش کار با این سایت‌‎ها را تولید کردند و با قیمت فضایی بین 2 الی 8 میلیون تومان شروع به فروش کردند! ولی شما این لیست را در WPersian رایگان در اختیار دارید. اگر ما روزی اقدام به تولید آموزش ابزار هوش مصنوعی بکنیم؛ قطعا یک قیمت منطقی برای آن تعیین خواهیم کرد. فعلا کار با این لیست شروع کنید تا بعد.

14 سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی چیست؟ چت جی پی تی چیست؟

هوش مصنوعی، هوشی است که توسط ماشین‌ها و کامپیوترها به وجود آمده است و می‌تواند مشکلات را حل کند و تصمیم‌های هوشمندانه بگیرد.

چت جی پی تی مخفف عبارت “چت بات جنرال پرونونس نوتورنو” است. این چت بات یک سیستم هوش مصنوعی است که توسط محققان دانشگاه شورای پژوهشی بانک ملی مونترآل توسعه داده شده است. چت جی پی تی قادر است به سؤالات کاربران پاسخ دهد و با آن‌ها در مورد موضوعات مختلف چت کند.

آیا می‌توان با تولید محتوا با هوش مصنوعی به دانش جدید رسید؟

هوش مصنوی، در واقعیت می‌تواند هر دوی این خصوصیت‌ها را داشته باشد. در حالتی که هوش مصنوعی به مدل‌ها و الگوهای پیشین دسترسی داشته باشد، می‌تواند بر اساس این داده‌ها الگوها و روش کار خود را بهبود بخشد و دانش جدیدی تولید کند. اما هوش مصنوعی در بعضی حوزه‌ها (مانند یادگیری تقویتی) می‌تواند به طور خودکار دانش بدست آمده را ارزیابی کرده و با نتایج آزمایش‌های خود، تجربیات جدیدی را کسب کند و الگوریتم‌ها و روش‌های بهبود چشم‌گیری را تولید و استفاده کند.

برترین سایت های رایگان تولید محتوا با هوش مصنوعی

ردیف نام سایت آدرس سایت کارکرد
1 Open AI Chat GPT https://openai.com تولید محتوای متنی
2 copy.ai https://www.copy.ai کمک به تولید محتوای بلاگی، متن‌های تبلیغاتی مانند  کپشن‌های اینستاگرام، متن‌های آماده ایمیل
3 poe poe.com کمک به نوشتن مطلب، خلاصه نویسی و ترجمه متون
4 Notion AI https://www.notion.so/product/ai بازنویسی و خلاصه کردن متن، ایجاد جدول از روی متن، ویرایش غلط‌  املایی و دستور زبانی
5 letsenhance https://letsenhance.io مناسب تولید محتوای تصویری
6 skybox https://skybox.blockadelabs مناسب تولید محتوای تصویری
7 runwayml https://runwayml.com ویرایش عکس و ویدئو با هوش مصنوعی
8 deepbrain https://deepbrain.io سایت ساخت ویدئو با هوش مصنوعی
9 synthesia synthesia.io استفاده از چهره غیرواقعی برای خودتان
10 artimator https://artimator.io خلق تصویر بر اساس هوش مصنوعی DALL-E
11 heygen https://app.heygen.com/login سایت تولید ویدئو با هوش مصنوعی
12 listnr https://listnr.tech سایت تولید صوت با هوش مصنوعی
13 play https://play.ht تبدیل متن به صوت طبیعی انسان
14 respeecher https://respeecher.com تقلید صدای افراد معروف با هوش مصنوعی

 

نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی

ICDL چیست ؟

سئوال بالا را برای تولید محتوا با هوش مصنوعی از Chat GPT پرسیدیم؛ پاسخ زیر را تولید نمود:

ICDL (International Computer Driving License) یک برنامه بین المللی آموزش و ارزیابی مهارت های کامپیتری است. اداف اصل این برنامه آموزش و ارزیابیهارت های کامپیوتری پایه مانند استفاده از نرم افزارها، بهبود استفاده از اینترنت و تفکر محاسباتی است. ICDL به افراد این امکان را می دهد تا به طور رسمی مدرکی در دسته بندی مهارت های کامپیوتری بدست آورند.

منابع:

○ تجربیات شخصی

هاستینگر

آموزش ICDL – گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر با یادگیری 7 مهارت اساسی

با دوره آموزش ICDL در 12 ساعت مبانی IT ، ویندوز 11 ، اینترنت و مهندسی جستجو، آفیس 2021 (ورد، اکسل، پاورپوینت و اکسس) را یادبگیر و گواهینامه دریافت کن. فیلم 2 دقیقه‌ای زیر را ببین تا بیشتر با دوره آموزش ICDL و کاربرد آن آشنا بشی



محصولات

اخبار و مقالات آموزشی

محمد رضا صفرنواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

99٪ 499,000تومان
ناموجود
71٪ 579,000تومان
299,000تومان
20٪ 199,000تومان
499,000تومان
199,000تومان
199,000تومان
199,000تومان
199,000تومان
99,000تومان
55٪ 148,500تومان
سبد خرید