پکیج افزونه وردپرس - صدها افزونه پرمیوم و راستچین (اورجینال) را با یک صدم قیمت سایر مارکت‌ها دانلود کنید... دیجیتس - دکان - یوست - رنک مث و...

صدور گواهینامه آموزشی و آشنایی با شرایط و مزایای آن

صدور گواهینامه آموزشی؛ نشانه شرکت شما در یک دوره آموزشی یا کسب یک مهارت (در صورت برقراری آزمون) است و می‌توانید آن را در رزومه کاری خود ذکر کنید.

توجه داشته باشید که گواهینامه آموزشی؛ مدرک آموزشی نیست و لذا فقط برای تقویت رزومه کاری شما کاربرد دارد. پذیرش یا عدم پذیرش این گواهینامه بنا بر قوانین هر شرکت  و سازمان می‌تواند متفاوت باشد و WPersian.com مسئولیتی در این رابطه ندارد.

گواهینامه دوره آموزشی که توسط آکادمی رشد کسب و کار آنلاین WPersian.com صادر می‌شود 2 نوع است:

1. گواهینامه شرکت در دوره آموزشی (نقره‌ای)

2. گواهینامه قبولی در آزمون (طلایی)

گواهینامه به صورت زبان فارسی و انگلیسی قابل ارائه است. پس از صدور گواهینامه؛ برای شما در سایت یک صفحه اختصاصی ایجاد می‌شود و گواهینامه شما در آن قرار می‌گیرد.

گواهینامه شرکت در دوره آموزشی به زبان فارسی برای شرکت کنندگان دوره‌های آموزشی آکادمی رشد کسب و کار آنلاین WPersian.com رایگان است و گواهینامه‌های انگلیسی و یا گواهینامه قبولی در آزمون در ازای پرداخت هزینه برگزاری و قبولی در آزمون قابل تهیه است و البته اعتبار بیشتری نیز دارد.

گواهینامه انگلیسی در صفحه جداگانه‌ای در سایت برای شما صادر خواهد شد.

گواهینامه‌ها دارای کد اعتبار سنجی QRCode هستند که با اسکن آن فرد به صفحه شما در سایت هدایت خواهد شد و می‌تواند گواهینامه دارای اصالت را مشاهده نماید.

گواهینامه ICDL فارسی و انگلیسی WPersain

صدور گواهینامه آموزشی

لطفا فرم زیر را برای درخواست صدور گواهینامه دوره آموزشی تکمیل نمایید:

لطفا تمام اطلاعات را به صورت صحیح وارد کنید تا در صدور گواهینامه شما تاخیر ایجاد نشود.

لطفا پس از تکمیل فرم کد رهگیری خود را یادداشت کنید.

 

سبد خرید