خرید افزونه وردپرس را از کجا انجام دهم؟ راستچین یا ژاکت یا WPersian

خرید افزونه وردپرس از کجا؟ راستچین، ژاکت یا WPersian.com

خرید افزونه وردپرس را مهم است از راستچین انجام دهیم یا ژاکت یا WPersian؟

بله اگر یک سایت واقعی می‌خواهید راه‌اندازی کنید بسیار مهم است که خرید افزونه وردپرس را به درستی انجام دهید و افزونه اورجینال خریداری کنید.

در فیلم زیر در چهار دقیقه این مطلب را کامل توضیح دادیم:

 



 

در ادامه به صورت مشروح به علت عدم خرید افزونه غیر اورجینال می‌پردازیم:

در هنگام خرید افزونه وردپرس؛ اختلاف قیمت سایت‌های مختلف به چه علت است؟

اول باید بگویم که ما دو نوع مارکت داریم؛ مارکتی که صاحب آن یک فرد است و تمام محصولات متعلق به او است و مارکت پلیس که چندین فروشنده دارد و محصولات مختلفی را این فروشندگان عرضه می‌کنند.

در خرید افزونه وردپرس باید دقت کنید که افزونه را از مارکت پلیس بخرید.

حتما می‌پرسید چرا؟  علت این است که:

1. افزونه وردپرس نیازمند پشتیبانی و بروزرسانی است و برخی از افزونه‌های بزرگ مثل المنتور نیازمند یک تیم برای پشتیبانی آن است و قطعا یک سایت که خودش صدها افزونه دارد؛ تیم فرصت کافی برای پشتیبانی ندارد.

2. قیمت هر افزونه وردپرس حدود 40 دلار است؛ با دلار 60/000 تومان می‌شود 2/400/000 تومان؛ حالا یک سایت با 200 افزونه باید 4/800/000/000 تومان هزینه کرده باشد برای خرید افزونه که در اکثر مارکت‌ها تعداد فروش را در قیمت افزونه بکنید متوجه خواهید شد که درآمد بسیار پایین تر است؛ حالا به نظرتان صاحب فروشگاه دارد ضرر می‌کند؟ خیر چون افزونه‌ها NULL شده هستند!

خرید افزونه وردپرس Null شده چرا خطرناک است؟

افزونه نال شده توسط متخصصان حرفه‌ای ایجاد می‌شود. این افراد کد افزونه را ابتدا رمزگشایی و سپس بخش کنترل لایسنس آن را حذف می‌کنند. ولی سئوال اینجاست که آیا این کار همینطوری و به رایگان انجام می‌دهند؟!

خیر در اکثر افزونه‌های نال شده موارد زیر به افزونه افزوده می‌شود که در زمان‌های خاصی فعال و اجرا می‌شود:

1. حضور در رمزگشایی/حمله با هدف غیرقانونی هک به صورت شبکه

2. ایجاد بک لینک غیرقانونی در سایت شما که موجب هدر رفت هزینه‌های سنگین SEO خواهد شد.

3. باج افزار (رمز کردن سایت شما و درخواست پول برای بازکردن آن)

4. ایجاد فضا برای آپلود بدون اطلاع شما

و …

بهترین سایت برای خرید افزونه وردپرس در ایران چیست؟

طبق تجربه‌ای که در این بیش از 10 سال در حوزه وردپرس دارم؛ بهترین مارکت‌های ایران راستچین و سپس ژاکت است؛ هر دو مارکت‌ها بعد از تایید خرید افزونه از سایت اصلی خارجی؛ محصول را برای فروشنده تایید می‌کنند و این یعنی شما به نسخه اصلی و بدون کد مخرب دسترسی دارید.

بهترین سایت ها برای خرید افزونه وردپرس : راستچین ، ژاکت و قبل از آن ها تست در WPersian.com

افزونه وردپرس را از راستچین بخرم یا ژاکت؟

دقت کنید که راستچین و ژاکت دو مارکت پلیس هستند؛ یعنی یک تعداد فروشنده افزونه اورجینال وردپرس را در آن عرضه می‌کنند. حالا شما باید نظرات مشتریان قبلی و امتیاز این افزونه‌ها را بررسی کنید و ببنید کدام فروشنده در کدام مارکت رضایت بیشتری از پشتیبانی و آپدیت‌ها کسب کرده است و از آن خرید کنید.  برخی از فروشنده‌ها امکانات خاصی به افزونه‌ها اضافه می‌کنند؛ مثلا پشتیبانی از تاریخ شمسی در المنتور؛ پس در انتخاب افزونه نیاز به بررسی هر دو مارکت راستچین و ژاکت دارید.

 

چرا قبل از خرید افزونه از راستچین یا ژاکت پکیج افزونه وردپرس WPersian.com را بخرم؟

قیمت هر افزونه در راستچین یا ژاکت بین 300/000 تومان الی 2/000/000 تومان است؛ برای یک کار واحد هم چندین افزونه وردپرس وجود دارد ؛ مثلا در سئو افزونه یوست سئو ، رنک مث و چندین افزونه دیگر وجود دارد؛ اگر بخواهیم تک تک اینها را برای سایت تست کنیم چندین میلیون تومان باید هزینه کنیم؛ امّا در پکیج افزونه وردپرس WPersian.com  با پرداخت پول یک افزونه به یک پک بسیار بزرگ از افزونه‌ها به مدت یکسال دسترسی دارید و بعد از تست و بررسی می‌توانید برای سایت نهایی فقط بروید و یک افزونه را از راستچین و ژاکت خرید کنید و در هزینه‌های طراحی سایت خود صرفه‌جویی کنید و سود بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنم قبل از هرگونه تصمیم حتما بر روی تصویر زیر کلیک کنید و فهرست افزونه‌های وردپرس موجود در «پکیج افزونه وردپرس» را مشاهده فرمایید:

پکیج افزونه وردپرس - دانلود افزونه فارسی و پرمیوم وردپرس و ووکامرس - دیجیتس - دکان - گراویتی فرمز - گراویتی ویو - رنک مث - یوست - یواست سئو و ...

افزودن به علاقه مندی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم و پاسخ سوال را می‌دانم *

محمد رضا صفرنواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم و پاسخ سوال را می‌دانم *

سبد خرید