افشاء دروغ در رابطه با مدرک ICDL چیپ دار یا حافظه دار

افشا حقایق باورنکردنی در رابطه با مدرک ICDL – چگونه مدرک icdl بگیریم؟

مدرک ICDL چیست و توسط کجا صادر می‌شود؟

مدرک ICDL که به عنوان مدرک IT قدرتمند (International Computer Driving License) شناخته می‌شود، یک مدرک معتبر در زمینه مهارت‌های کامپیوتری و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف شرکت مایکروسافت است. این مدرک توسط موسسه ICDL Foundation، یک سازمان غیرانتفاعی بین‌المللی که مقر آن در ایرلند قرار دارد، صادر می‌شود. افرادی که تمامی آزمون‌های مربوط به معیارهای ICDL را با موفقیت گذرانده‌اند، می‌توانند مدرک ICDL را از این سازمان دریافت کنند.

مهارت‌های دوره ICDL که منتج به مدرک ICDL می‌شود عبارت است از :

  1. مبانی فناوری اطلاعات (IT)
  2. سیستم عامل ویندوز
  3. اینترنت و ایمیل
  4. واژه پرداز Word
  5. ارائه مطلب با PowerPoint
  6. صفحه گسترده اکسل (Excel)
  7. بانک اطلاعاتی اکسس (Access)

مدرک ICDL با چیپ فعال !!!

دروغ که حُناق نیست گیر کنه آدم خفه شه جماعتی راحت شن!!! ببخشید اینقدر عصبی نوشتم 😡 ! آخه یک عده از دانش کم مردم سوء استفاده می‌کنند و با رقم‌های نجومی چند میلیونی یک کارت بی‌ارزش تحویل می‌دهند. خودتان توی گوگل جستجو کنید «چاپ کارت چیپ دار» کلی شرکت به شما معرفی می‌کند که برایتان کارت چیپ دار یا کارت حافظه دار چاپ می‌کند. پس گول این حرف‌ها را نخورید و پولتون را دور نریزید.

گول مدرک ICDL با چیپ یا حافظه را نخورید!! اکثر این‌ها کارت‌های چاپ شده برای خالی کردن جیب شما است.

گواهینامه ICDL یا مدرک ICDL

گواهینامه که ما نیز ارائه می‌دهیم یعنی شما در این دوره شرکت کردید؛ مدرک باید توسط یک موسسه قانونی و تحت نظر آموزش و پرورش یا آموزش عالی یا فنی حرفه‌‌ای صادر شود و متاسفانه بسیاری از موسسات بر خلاف قانون بدون اینکه زیر نظر نهادهای علمی مربوطه باشند ادعای ارائه مدرک ICDL می‌کنند که خلاف است!

 

آیا گواهینامه ICDL اعتبار دارد؟

بگذارید کاملا رو راست و پوست کنده به شما بگویم؛ در صورتی که دروس دوره را مشاهده کرده باشید و یاد گرفته باشید خیلی راحت پاسخ سئوالات کارفرما را می‌دهید و گواهینامه ICDL تسهیل کننده روند استخدام شما است ولی اگر دانش کافی را در عمل نداشته باشید صدتا مدرک ICDL هم از خود موسسه ICDL Foundation هم داشته باشید هیچ اثری در روند استخدام شما نخواهد داشت و حتی منفی هم خواهد بود.

 

آیا گواهینامه ICDL که توسط WPersian.com ارائه می‌شود قابل استعلام است؟

گواهینامه ICDL که توسط WPersian.com ارائه می‌شود به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) و آنلاین است و دارای QRCode است که فرد استعلام کننده با اسکن آن به صفحه اختصاصی شما در سایت وارد می‌شود و گواهینامه را مشاهده می‌کند. البته با دریافت هزینه جداگانه قابلیت چاپ و ارسال نیز وجود داد.

 

مسیر گرفتن مدرک ICDL چیست؟

باز گفتی مدرک icdl 😬!!!! برای گرفتن مدرک icdl فقط باید بروید به موسسات زیر مجموعه فنی و حرفه‌ای مجاز دوره ببینید و بعد آزمون بدهید و اگر قبول شدید مدرک بگیرید؛ این مسیر نیازمند زمان و پرداخت چند میلیون تومان هزینه دارد. اما اگر می‌خواهید خیلی سریع و در کمتر از 10 روز  هم ICDL را یاد بگیرید و گواهینامه شرکت در دوره ICDL را با هزینه مناسب و منطقی دریافت کنید کافی است اینجا بر روی دوره آموزش ICDL کلیک کنید. همچنین می‌توانید درخواست درج رزومه (دارای هزینه) داشته باشید که در صفحه شما لینک تماس با شماره شما نیز قرار می‌گیرد.

نمونه گواهینامه ICDL به زبان فارسی

نمونه گواهینامه icdl صادره از wpersian.com

منبع:

موسسه بین المللی ICDL

 

 

آموزش ICDL – گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر با یادگیری 7 مهارت اساسی

با دوره آموزش ICDL در 12 ساعت مبانی IT ، ویندوز 11 ، اینترنت و مهندسی جستجو، آفیس 2021 (ورد، اکسل، پاورپوینت و اکسس) را یادبگیر و گواهینامه دریافت کن. فیلم 2 دقیقه‌ای زیر را ببین تا بیشتر با دوره آموزش ICDL و کاربرد آن آشنا بشی



افزودن به علاقه مندی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم و پاسخ سوال را می‌دانم *

محمد رضا صفرنواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم و پاسخ سوال را می‌دانم *

سبد خرید